fbpx

Oxfam Novib - Loyaliteitsprogramma

VRAAG.

“We hebben veel donateurs, die soms al decennia lang, enorm betrokken zijn. Om hun betrokkenheid te vergroten en tegelijkertijd van toegevoegde waarde zijn, willen we een loyaliteitsprogramma ontwikkelen. Kunnen jullie ons daarmee helpen?”

Expertise.

AANPAK.

We weten dat 8 op de 10 ouderen goede doelen steunt, maar waarom eigenlijk? Wat zijn hun drijfveren en motieven? Willen deze donateurs beloond en betrokken worden voor hun genereuze giften?
Voor Oxfam Novib zochten we het uit: door een kwantitatief onderzoek in ons Nationale 50Plus Panel. Met de uitkomsten ontwikkelden we, naast verschillende persona van donateurs, zowel inhoudelijk als conceptmatig een vernieuwend loyaliteitsprogramma. Inclusief een compleet nieuwe naam en identiteit. 
Tijdens dit project werkten we in multidisciplinair team: met teamplayers vanuit de opdrachtgever, ons eigen kernteam en ons netwerk van vakidioten.

Resultaten.

In de loop van dit jaar wordt het programma gelanceerd en uitgerold
0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven