Onze missie
We willen van Nederland de beste plek ter wereld maken om oud te worden én te zijn.
Dat doen we door anders te kijken naar ouder worden. Daardoor zien we méér.
We helpen jou de nieuwe generatie ouderen beter te begrijpen én bereiken.
Over ons.
Al ruim 15 jaar zijn we hét strategiebureau dat anders kijkt naar ouderen en ouder worden. Dankzij ons Nationale 50Plus Panel kunnen we horen, zien en begrijpen wat er bij deze doelgroep speelt.
Tipje van de sluier
Zo is de tijd dat 50-plussers voornamelijk ‘achter de geraniums zaten’ voorgoed voorbij. Als die al ooit bestaan heeft. Over het algemeen zijn de huidige 50-plussers actief, ondernemend en zelfbewust. Ze staan volop in het leven en voelen zich gelukkiger dan eerdere generaties. Ook zijn mensen boven de 50 vaak buitengewoon koopkrachtig; ze bezitten maar liefst 80% van het totale Nederlandse vermogen. Ze sparen om leuke dingen te doen, maar zijn niet bang om dat geld uit te geven. Ruim de helft van de consumptieve bestedingen wordt gedaan door 50-plussers.