Klaar om de kansen rondom vergrijzing te verzilveren?
We helpen je graag! Dit is wat we doen:
1. doelgroep begrijpen
Jouw doelgroep écht begrijpen is altijd onze basis. Wat we doen:
- Kwantitatief onderzoek in ons eigen Nationale 50Plus Panel geeft jou inzicht in de wensen en behoeften van 50-plussers. Ons kwantitatief onderzoek is altijd representatief voor Nederlandse 50-plussers, waarbij we streven naar N = 1.000, afhankelijk van de steekproefgrootte.
- Kwalitatief onderzoek waarbij we mét jouw doelgroep in plaats van over hen. Waardevol als je beweegredenen en gedrag in kaart wil brengen. Denk aan interviews, wijkscans of paneldiscussies.
- En wat als jij en je team laagdrempelig en zonder onderzoek meer willen weten over de doelgroep? Dan pluizen we onze kennisbank uit, op zoek naar de inzichten die jullie nodig hebben om hen te bereiken én te activeren. Die delen we met jullie tijdens een masterclass of inspiratieworkshop op maat.
2. Strategie bepalen
Afhankelijk van de vraag die je ons stelt, maken we – gebaseerd op bovenstaande inzichten – strategische keuzes over de beste koers om jouw publiek te bereiken. Onze kennisvoorsprong maakt dat jij de concurrentie voor kunt blijven. Of het nou gaat om een merkpositionering, helder segmentatiemodel met persona’s of een brand guide voor jouw merk.
3. Doelgroep activeren
Zodra we weten wat jouw publiek bezighoudt en hoe we ze kunnen bereiken, hebben we alles in huis om ze in beweging te brengen. Dankzij jarenlang onderzoek weten we via welke kanalen jouw publiek het beste te bereiken is. We bedenken slimme contentstrategieën en succesvolle (online marketing)campagnes. Altijd een crossmediale aanpak: waarbij online en offline kanalen elkaar aanvullen. Met uitingen die informeren, inspireren én activeren.
Laten we kennismaken
Waarom Bureauvijftig?
Dankzij ons leer je je doelgroep kennen als geen ander
Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt
Full service: insights, strategie en campagnes
Wij kijken anders naar ouder worden
Ons Nationale 50Plus Panel