fbpx

De gezichten achter
het bureau.

Maak kennis met de denkers en doeners van Bureauvijftig. Totaal verschillende karakters met minstens één gedeelde obsessie: van Nederland de beste plek maken om oud te worden én te zijn. 

Operationeel Directeur & Doelgroepexpert

Commercieel Directeur & Doelgroepexpert

Algemeen Directeur & Doelgroepexpert

Doelgroepexpert & Hoofd Marketingcommunicatie

Doelgroepexpert & Marketingcommunicatiespecialist

Doelgroepexpert & Trendwatcher

Doelgroepexpert & Adviseur ouderenzorg

Doelgroepexpert & Marketingcommunicatiespecialist

Expert zorgvastgoed

Onze knappe
koppen.

Maak kennis met onze onderzoekers van Het Nationale 50Plus Panel. Deze uitblinkers in kwantitatief- en kwalitatief onderzoek zijn niet vies van het doorspitten van data. Zij helpen ons dag in dag uit met het verzamelen van interessante inzichten.

Onderzoeksguru

Onderzoeksguru
Onderzoeksguru

ONS NETWERK VAN VAKIDIOTEN.

Ontmoet onze vakidioten. Vakidioten, omdat ook zij precies weten waar ze het over hebben. Specialisten in zowel hun eigen vakgebied als in de doelgroep. Sterspelers die we aanhaken tijdens een project: van fotografen tot copywriters, van beelddenkers tot PR-toppers.

Digitaal strateeg
Projectenbaas & Bladmanager
Vormgevingsheld
Vormgevingsheld
Fotografe
Tekstvirtuoos
Tekstvirtuoos
Tekstvirtuoos
Merkenmaker
Scroll naar boven
Maak kennis met:

Judith de Bie

Als Operationeel Directeur is Judith verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van Bureauvijftig. Samen met de opdrachtgever van een nieuw project bakent ze het vraagstuk af en inventariseert ze welke collega’s zullen aansluiten bij ieder project. Daarnaast geeft Judith vol gas als Doelgroepexpert, met haar organisatie-skills doet ze er alles aan om een project tot een succesvol einde te brengen. Bovendien is ze altijd op de hoogte van de laatste kantoorgossip.

Maak kennis met:

Anne Hezemans

Als Commercieel Directeur doet Anne waar ze gelukkig van wordt: om tafel met onze (potentiële) klanten. Ze vraagt hen het hemd van het lijf, tot duidelijk is waar de klant en diens organisatie behoefte aan heeft. En vervolgens: wat is daarvoor nodig? Met haar onuitputtelijke enthousiasme, bak aan ervaring en oog voor kansen gaat ze zoveel mogelijk klanten blij maken! Als Anne niet aan het werk is, tourt ze het liefst door het land in haar campertje of staat ze in de dojo te kickboksen.

Maak kennis met:

Floris Venneman

Op zijn 14e als scholier gestart met een ‘webbureau’ en vanaf dat moment altijd met ondernemerschap bezig geweest. Bouwen aan vernieuwende business modellen en het ontwikkelen van aansprekende proposities. Vraag hem naar de kansen die hij ziet in de markt en hij bedenkt ter plekke een aantal mogelijk nieuwe verdienmodellen. Je kunt zijn gezicht ook herkennen van één van zijn lezingen in den lande. Want verhalen vertellen doet hij graag, misschien wel iets te graag.

Maak kennis met:

Kirsten de Jonge

Gedreven door haar nieuwsgierigheid naar de doelgroep 50-plussers ging Kirsten in 2019 aan de slag bij Bureauvijftig. Tijdens haar studies verdiepte zij zich in marketingcommunicatie: wat drijft mensen en hoe kun je (gezond) gedrag positief beïnvloeden? Het liefst is Kirsten van begin tot eind betrokken bij een project. Onderzoeksdata uitpluizen op zoek naar dat ene inzicht. Flipovers vol tekenen met wilde ideeën. En die vervolgens uitwerken tot concrete adviezen. Als Kirsten niet aan het werk is, vind je haar in een museum, op een surfboard of knutselend aan haar nieuwste hobbyproject.

Maak kennis met:

Karin Amstutz

Als échte Doelgroepexpert, zowel vanuit haar expertise doordat ze zelf lid is van ‘de club’ generatie X’ers kijkt Karin vol enthousiasme uit naar de toekomst. Ze is een gedreven strateeg, schrijver en communicatieprof met veel ervaring aan klantkant. Om die kennis te mogen inzetten voor allemaal verschillende opdrachtgevers voelt als één grote, fijne speeltuin. Dat daarbij ook nog eens allemaal vraagstukken langskomen die zowel boeiend als relevant zijn, is een vette bonus.

Maak kennis met:

Willemijn land

Met haar enthousiasme, nieuwsgierige blik en focus op resultaat is Willemijn helemaal op haar plek als Doelgroepexpert & Trendwatcher bij Bureauvijftig. Positief kijken naar ouder worden stond centraal in haar trend afstudeeronderzoek, daarmee past haar visie helemaal bij die van Bureauvijftig. Willemijn is gespecialiseerd in projecten rondom Wonen & Zorg. De beste ideeën krijgt ze tijdens een rondje hardlopen in de Soesterduinen.

Maak kennis met:

Irma Krieg

Als Doelgroepexpert & Adviseur ouderenzorg kent Irma de markt op haar duimpje. Als iets haar blij maakt is het bijdragen aan de ontwikkelingen en innovaties in de boeiende ouderenmarkt. Dankzij haar achtergrond, onder meer als zorgbestuurder, weet ze precies wat er leeft in de continu bewegende markt. Ze zoekt altijd naar mogelijkheden voor vernieuwing en gaat daar graag over in gesprek. Irma bevestigt wederom dat leeftijd niet bepalend is voor hoe je in het leven staat. Vol energie en ideeën. In haar vrije tijd wandelt ze veel met de hond en met iedereen die het leuk vindt om aan te sluiten. Kortom, Irma omarmt de kracht van beweging, zowel in haar werk als in haar vrije tijd!
 
Maak kennis met:

Marlous Dulos

De dubbele vergrijzing en de aankomende scheiding van wonen en zorg betekent qua huisvesting een enorme opgave. Concepten krijgen invulling, gebouwen krijgen vorm, we moeten toe naar realisatie. In deze fase(s) is het van cruciaal belang om in verbinding te blijven. En laat Marlous daar nou juist een expert in zijn. Daarom zijn we super enthousiast dat ze ons team komt versterken. Ze gaat ons met haar 25 jaar vastgoedervaring helpen bij vraagstukken over marketing- en verhuur van woonzorgprojecten. Samen met haar ondersteunen we klanten bij het behalen van maatschappelijke doelen zonder daarbij commercie uit het oog te verliezen.

Maak kennis met:

Bianca Lamme

Met haar achtergrond in communicatie en drive om mensen écht te begrijpen, voelt Bianca zich helemaal op haar plek als Doelgroepexpert. Door haar ervaring als projectmanager bij verschillende bureaus, is het haar tweede natuur om voor klanten alles zo zorgeloos en soepel mogelijk te laten verlopen. Oprechte interesse, regelmatig contact en snel schakelen. Dat is de basis voor een fijne samenwerking. In het weekend gaat Bianca er het liefst op uit met familie en vrienden. Je vindt haar geregeld in de bosrijke omgeving van Lage Vuursche.
Maak kennis met:

MARTIJN VAN DER VEEN

In mijn werk heb ik een heel breed takenpakket; van de marketingagenda tot onze bedrijfsstrategie. En van innovatie tot salesacties. Als lid van het MT bemoei ik me graag overal mee. Daarnaast haal ik nog steeds erg veel voldoening uit een mooi kwantitatief onderzoek, zeker als ik daarmee onze opdrachtgevers verder help.

Maak kennis met:

KIRSTEN HAMELINK

Tijdens mijn studie Communication Science ben ik in aanraking gekomen met het uitvoeren van kwantitatieve onderzoeken, waarbij de beweegredenen van consumenten werden onderzocht. Ik ben nieuwsgierig aangelegd en wil altijd weten waarom mensen bepaalde beslissingen nemen. Daarom past de onderzoekswereld zo goed bij mij!

Maak kennis met:

JULIA VRIJALDENHOVEN

Eén van de redenen waarom ik dit werk zo leuk vind is dat ik dagelijks aan de slag kan met mijn interesse in hoe mensen zich gedragen en de keuzes die zij maken. Ik heb de studies Psychologie en Social Influence aan de UvA afgerond, en in mijn onderzoekswerkzaamheden zet ik deze kennis met veel plezier in om onze klanten bij te staan in de optimalisatie van hun product of dienst.

Maak kennis met:

Mitchel van Luit

Mitchel is een online marketing expert met een passie  voor het bouwen van effectieve digitale strategieën. Met zijn grondige kennis helpt hij bedrijven hun online geloofwaardigheid te vergroten en hun doelen te bereiken. Met een scherp oog voor detail en een analytische benadering, biedt hij advies op maat voor o.a. SEO, Google en social media campagnes. Met een sterke focus op ROI, is hij in staat om succesvolle online campagnes te ontwikkelen en te implementeren.
 
Maak kennis met:

Marije remmelink

Verhalen vangen, vormen en verspreiden, dat is waar Marije voor gaat. Na een omweg door marketingland is ze weer helemaal op de juiste plek. Sinds een aantal jaren werkt ze als freelance contentspecialist, tekstschrijver en eindredacteur. Door haar interesse in ‘de mens’ en haar nieuwsgierige aard weet Marije altijd het verhaal of de informatie te vinden waarnaar ze op zoek is. Maar daar eindigt het niet: ook voor het oppennen van dat verhaal draait deze perfectionist met allergie voor dt-fouten haar hand niet om.

Maak kennis met:

Yvonne Herman de Groot

Yvonne is betrokken bij het hele proces: van planningen maken tot en met de productie van een magazine. Ze is terug in haar oude vak als bladmanager.
Ze denkt mee, omarmt nieuwe ideeën en zorgt voor de realisatie ervan.
 
 
Maak kennis met:

Houke Leupen

Vertel Houke wat de sfeer moet zijn, wat het doel is van het beeld, figuur of vorm en zeg er vooral even bij dat hij er iets moois van mag maken. Elke keer verrast hij ons, maar vooral onze klanten weer met prachtige visuals, briljante schema’s en indrukwekkende presentaties. Elke keer met precies dat ene waar we geen woorden voor hebben. Precies zoals het zijn moet. Schot in de roos. En meer van dat.

Maak kennis met:

Job de vogel

Job is een held op de Mac. Hij bedenkt, ontwerpt én werkt alles zelf uit. Hij leeft zich snel in in de (visuele) wereld van de klant en omdat hij alles zelf doet, kun je snel met hem schakelen. Z’n planning doet hij namelijk ook zelf. Job draait z’n hand niet om voor een goede kopregel of een kort stukje copy. Hij zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat elke klus die je met hem doet eindigt in een top job. En dan is het ook nog eens een super aardige, communicatieve gast!

Maak kennis met:

Babs van geel

In 2010 verruilde Babs haar werk als econoom en psycholoog voor fotografie. Fotograferen is voor haar als psychologie. Authenticiteit, mensen en emoties, zuiver en onvermengd, op het juiste moment vangen. Het liefst maakt ze portretten en documentaires waarin maatschappelijke thema’s aandacht krijgen. Zo is ze tevens oprichtster van stichting Met je Hart, die eenzaamheid onder zelfstandig wonende ouderen tegengaat.

Maak kennis met:

Pim van houten

PR-man Pim van Houten ondersteunt Bureauvijftig bij het genereren van gratis publiciteit. Met een groot medianetwerk, een creatief brein en passie voor publiciteit krijgt hij ons gericht in het nieuws. Elke keer weer! Pim is als geen ander in staat om nieuwswaarde en initiatieven te creëren, die óók onze activiteiten optimaal onder de aandacht brengen van relevante doelgroepen.

Maak kennis met:

Roy van der marel

Roy is al sinds zijn kinderjaren een enthousiaste verhalenverteller. Nu haalt hij het meeste plezier uit het delen van die van anderen. Want, zo stelt hij: “Iedereen heeft een mooi verhaal te vertellen. Ik heb het geluk dat ik dat voor hen mag vastleggen.”

 

Maak kennis met:

Fleur Akersloot

 

 

 

Maak kennis met:

Sander Dijkstra

Een vroege herinnering gaat terug naar design. Sander zag een logo en begon vanuit die vorm verder te creëren. Het kon mooier en beter. Dat gevoel drijft mij nog steeds. Na een internationale carrière als grafisch ontwerper, richtte hij in 2008 het full service bureau Synsation op. Met zijn merkenbrede blik helpt Sander organisaties oprechte verbinding te maken met hun beoogde klanten. Design gaat volgens hem over schoonheid en de betekenis van vorm en beeld. Als dit in lijn staat met een merk, vloeit de juiste inhoud daar vanzelf uit voort. The Who vatte dit mooi samen: See me, hear me, touch me, heal me.  
 
Maak kennis met:

Hans van Kampen

 

 

 

Maak kennis met:

Anouk de Kleermaeker

Fotografie. Een vak apart. Dat ene beeld weten te vangen. Een verhaal weten te vertellen in die ene scene. Of het nu gaat om een sprekend portret of een fotoreportage van een product voor in een lifestyle magazine. Anouk duikt erop. Grijpt het vast en laat niet meer los totdat zij tevreden is, ook al betekent dat nachtwerk of een pittige discussie met een klant. Een fantastisch mens om mee te werken. Vakwerk. Punt.

Maak kennis met:

Joost Marsman

Als contentstrateeg en copywriter weet Joost als geen ander hoe merken groeien door de juiste content op de juiste plek. Hij helpt de verhalen van onze klanten te vinden en vorm te geven. Of het nou gaat om blogs, corporate video’s of infographics, Joost kiest altijd de beste tone-of-voice en zit er bovenop dat zijn producties de juiste resultaten opleveren. Van strategie tot de puntjes op de i. En dat ‘ie daarbij af en toe een liedje zingt vinden wij helemaal niet zo gek.

Maak kennis met:

Michel Boulogne

 

 

 

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven