Ons aanbod.
Klaar om de kansen rondom vergrijzing te verzilveren? Daar helpen we je graag mee! Om je een idee te geven van de mogelijkheden, zetten we onze diensten voor jou op een rij.
Het voordeel van al ruim 15 jaar lang onderzoek doen naar de wensen en behoeften van de 50-plus consument? Dat we jou razendsnel van waardevolle inzichten kunnen voorzien. We pluizen onze kennisbank uit en geven jou doelgericht verdieping op een aantal thema’s.
Als je durft te kiezen voor jouw doelgroep, kiezen ze jou. Met de gedegen kennisvoorsprong kom je te weten wat er leeft onder jouw doelgroep. We doen kwantitatief onderzoek in ons Nationale 50Plus Panel. Altijd representatief voor de Nederlandse 50-plussers.
Haarscherp in beeld wie jouw doelgroep is, dankzij persona’s. Met de doelgroep in beeld krijg je data uit een deep dive en kwantitatief onderzoek, net als bij aanbod 1 en 2, aangevuld met een passend segmentatiemodel en persona’s. Dit geeft je handvatten om de (communicatie)strategie écht op jouw doelgroep af te stemmen.
Van onderzoek naar campagneconcept. We zetten alle stappen die nodig zijn om jouw doelgroep te begrijpen én bereiken. We werken een concept uit en maken een voorstel voor een mediaplan. Alles wat je nodig hebt om straks een campagne op te baseren. We helpen je graag verder met het uitrollen ervan.
1. | 2. | 3. | 4. | |
Kick-off We maken kennis met jou, je organisatie en jullie uitdagingen. We vragen door totdat glashelder is waarmee jullie écht zijn geholpen. | ||||
Deep dive We duiken in onze kennisbank, pluizen relevant onderzoek uit en verwerken de belangrijkste inzichten in één document. We werken drie thema’s uit, voorzien van een inkijkje in de doelgroep en de markt. | ||||
Kwantitatief onderzoek We zetten onder een representatieve steekproef van Nederlandse 50-plussers een vragenlijst van maximaal 25 vragen uit in ons Nationale 50Plus Panel. We streven naar N=1000, afhankelijk van de noodzakelijke steekproefgrootte. | ||||
Segmentatiemodel Wat zijn de bepalende variabelen om jouw klanten op te segmenteren? We maken een uniek segmentatiemodel voor jouw merk of product. Een degelijke basis voor een succesvolle strategie. | ||||
Ontwikkelen van persona’s Om jouw klant of gebruiker nog beter te begrijpen, ontwikkelen we drie persona’s. Ofwel, ijkpersonen uit jouw doelgroep. Wat denken ze, wat drijft hen, hoe zijn ze te bereiken en verleiden? | ||||
Creatieve brainstormsessie We trekken onze ‘brainstormkoffer’ uit de kast. Post-its, associatiekaarten en markers in alle denkbare kleuren. Onze ervaring met succesvolle campagnes gericht op 50-plussers komt hierbij goed van pas. Alles om te komen tot zoveel mogelijk richtingen voor het concept. | ||||
Ontwikkelen van creatieve conceptenDe brainstormsessie heeft verschillende denkrichtingen opgeleverd. Eén, twee of drie van deze denkrichtingen werken we verder uit. Deze voorzien we van visuele uitingen en een voorstel voor een mediaplan. | ||||
€ 7.840 | €16.800 | €20.160 | €27.640 - 31.000afhankelijk van het aantal concepten |
Start-up?
Start-up, scale-up of gevestigde naam. Wij geloven dat, ongeacht de grootte van je bedrijf, iedereen toegang moet hebben tot kennis en kunde om 50-plussers beter te begrijpen en bereiken. Zodat we van Nederland samen de beste plek maken om oud te worden én zijn. Daarom hebben we een speciaal aanbod voor start-ups. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
MAATWERK?
Liever van de gebaande paden? Of heb je al een reclamebureau in de arm? We denken graag met je mee over de mogelijkheden, neem gerust contact met ons op om verder te praten.
Zij gingen jou voor.






DIT DOEN WE MET.








