fbpx

Onze panels.

We doen voortdurend onderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief. We praten met 50-plussers, in plaats van over hen. Want, als je écht wil weten wat deze doelgroep beweegt, kun je dat het beste vragen. Dat doen we regelmatig in ons Nationale 50plus Panel. Om de inzichten te vinden die jou gaan helpen bij het behalen van doelen en het bereiken van jouw doelgroep.

het Nationale 50Plus Panel

Het Nationale 50Plus Panel is het grootste onafhankelijke, kwantitatieve 50-plus panel van Nederland. Op eigen initiatief of in opdracht van een van onze klanten bevragen we deze grote groep 50-plussers regelmatig over alle denkbare onderwerpen. Van financiële bestedingen tot social mediagebruik, van vakantiebestemmingen tot hobby’s en van politiek tot seksuele activiteit. Deze inzichten bieden handvatten en een gevalideerde onderbouwing voor bijvoorbeeld jouw nieuwe strategie.

KWalitatief onderzoek

Soms wil je, naast een cijfermatige onderbouwing, net wat meer doorvragen. Om achterliggende wensen of behoeften op te halen bij jouw doelgroep. Of omdat je simpelweg zo snel mogelijk resultaat wil zien. We organiseren we regelmatig focusgroepen en diepte-interviews, bevragen 50-plussers een nieuw product te testen of hun mening te geven over onze campagneconcepten. Kwalitatief onderzoek ten top! 

Ben jij klaar om de onderbouwing te vinden die je nodig hebt?

We denken en helpen graag mee, bekijk ons aanbod of neem contact met ons op!

Het onderzoeksteam.

Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven