fbpx

Amstelring - Arbeidsmarktcampagne De Nieuwe Sint Jacob

VRAAG.

Op de nieuwe woonzorglocatie De Nieuwe Sint Jacob gaan we een nieuw zorgconcept uitrollen. Kunnen jullie ons helpen nieuwe medewerkers te werven met én zonder zorgachtergrond?

Expertise.

AANPAK.

Hartje Amsterdam opent de woonzorglocatie Nieuwe Sint Jacob haar deuren. Op deze locatie gaan medewerkers aan de slag met één gezamenlijke gedachte: focus op wat bewoners kunnen en willen en wat hun leven betekenisvol maakt. Deze nieuwe benadering vraagt om een nieuw team van medewerkers. Amstelring vroeg ons aanpakkers met én zonder zorgachtergrond te werven. 

Als antwoord daarop bedachten en lanceerden we de arbeidsmarktcampagne ‘Blijmakers’. De Blijmakers maken écht het verschil voor de bewoners. Door naar hen te luisteren en begrijpen wat ze willen. Dag in dag uit.

De arbeidsmarktcampagne werd opgepakt in regionale en landelijke media. Jet Bussemaker noemde de Blijmakers een voorbeeld voor andere zorgorganisaties: “dit initiatief is een mooie manier om na te denken over toekomstige zorg.” Beluister het fragment hier.

BEKIJK DE BLIJMAKERS-CAMPAGNE.

Onze case voor Amstelring: arbeidsmarktcampagne

Resultaten.

Crossmediale arbeidsmarktcampagne
0
Sollicitant-Blijmakers
+ 0
Media-momenten in regionale en landelijke media
+ 0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven