fbpx

ANBO - herpositionering en magazine

VRAAG.

Willen jullie de nieuwe uitgever en exploitant voor ons ANBO Magazine zijn en ons ondersteunen bij onze nieuwe strategie?

Expertise.

AANPAK.

Het magazine is de meest tastbare vorm van het ANBO-lidmaatschap. Dus zijn we het dikker, mooier en beter gaan maken. Het magazine kreeg een ander uiterlijk, we hebben meer A-merk adverteerders aangetrokken en de productie van het magazine georganiseerd. Van daaruit hebben we actief bijgedragen aan de gehele nieuwe strategie: ‘goed ouder worden’. ANBO is de letterlijke gids op dat thema.

Bekijk de magazines.

Onze case voor: ANBO - Herpositionering en magazine

Resultaten.

Nieuwe strategie, omarmd door het team en de leden
0
Nieuwe A-merk adverteerders als Samsung, Interpolis, Stella en Pathé
0 +
Als waardering voor het nieuwe ANBO Magazine door de leden (peiling oktober 2020)
0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven