VRAAG.
Kunnen jullie ons helpen om ondervoeding bij ouderen onder de aandacht te brengen in ons partnernetwerk?
Expertise.
- Marketingcommunicatie-campagne
- Contentcreatie
- Strategisch advies
AANPAK.
Ondervoeding komt in Nederland vaker voor dan je denkt. Ruim 10% van de ouderen krijgt te weinig voedingsstoffen binnen. Met het Partnernetwerk Ondervoeding Ouderen (POO) zetten ruim 20 partners zich gezamenlijk in voor bewustwording, vroege herkenning en behandeling van ondervoeding.
POO vroeg ons een flyer te ontwikkelen om te verspreiden via de kanalen van haar partners. Bij Bureauvijftig graven we altijd nét even dieper. We vragen door. Pas als het doel, de doelgroep en het vraagstuk glashelder zijn, gaan we aan de slag. In dit geval bleek het partnernetwerk meer geholpen met een bewustwordingscampagne.
Bij het Partnernetwerk Ondervoeding Ouderen zijn onder andere betrokken: Voedingscentrum, ActiZ, De Nederlandse Vereniging van Diëtisten, Movisie, Vilans en Vrije Universiteit Amsterdam.
DE COMMUNICATIE-UITINGEN.
