Partnernetwerk Ondervoeding Ouderen - bewustwordingscampagne

VRAAG.

Kunnen jullie ons helpen om ondervoeding bij ouderen onder de aandacht te brengen in ons partnernetwerk?

Expertise.

AANPAK.

Ondervoeding komt in Nederland vaker voor dan je denkt. Ruim 10% van de ouderen krijgt te weinig voedingsstoffen binnen. Met het Partnernetwerk Ondervoeding Ouderen (POO) zetten ruim 20 partners zich gezamenlijk in voor bewustwording, vroege herkenning en behandeling van ondervoeding.

POO vroeg ons een flyer te ontwikkelen om te verspreiden via de kanalen van haar partners. Bij Bureauvijftig graven we altijd nét even dieper. We vragen door. Pas als het doel, de doelgroep en het vraagstuk glashelder zijn, gaan we aan de slag. In dit geval bleek het partnernetwerk meer geholpen met een bewustwordingscampagne.

We werkten de campagne ‘Goed Gevoed Ouder Worden’ uit en ontwikkelden een toolkit met communicatie-uitingen die de partners in hun netwerk kunnen delen. Het campagnemateriaal leidt ouderen, hun naasten, mantelzorgers en professionals in zorg en welzijn naar Goed Gevoed Ouder Worden. Hier lezen zij alles over fit en krachtig ouder worden door goed eten en drinken.
 

Bij het Partnernetwerk Ondervoeding Ouderen zijn onder andere betrokken: Voedingscentrum, ActiZ, De Nederlandse Vereniging van Diëtisten, Movisie, Vilans en Vrije Universiteit Amsterdam

DE COMMUNICATIE-UITINGEN.

Resultaten.

0
Bewustwordingscampagne
0
Uitgewerkte communicatie-uitingen
+ 0
Partners voorzien van content

Vijftigplussers ook
jouw kant op bewegen?

WAAROM BUREAUVIJFTIG?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Al 15 jaar marktleider in de 50-plus markt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top
Scroll naar top