fbpx

Fietsmaatjes - marketingcommunicatiestrategie

VRAAG.

Kunnen jullie een marketingcommunicatiestrategie ontwikkelen om initiatiefnemers te werven, zodat we van 20 naar 60 lokale Fietsmaatjes kunnen groeien?

Expertise.

AANPAK.

Fietsmaatjes is er voor mensen die er graag op uit gaan met de fiets, maar dit door een beperking of dementie niet meer zelfstandig kunnen. Zij kunnen, samen met een vrijwilliger, op een duofiets op pad.

Fietsmaatjes wordt georganiseerd vanuit lokale afdelingen, die worden opgezet door gepassioneerde initiatiefnemers. Om hen te kunnen bereiken met een marketingcommunicatiestrategie, hebben we eerst kwantitatief en kwalitatief onderzoek uitgevoerd. Dit resulteerde in persona die we tijdens sessies met de opdrachtgever verder hebben uitgewerkt. De persona vormden het uitgangspunt voor een marketingcommunicatiestrategie met heldere kaders en concrete adviezen waarmee Fietsmaatjes zelf aan de slag kon.

Bekijk wat fietsmaatjes betekent.

Onze case voor: Fietsmaatjes - Marketingcommunicatiestrategie

Resultaten.

Gasten gingen in 2020 met een duofiets op pad
0
Fietsritten in 2020
0
Nieuwe vrijwilligers geworven in 2020
0
Nieuwe Fietsmaatjes locaties opgezet in 2020
0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven