VRAAG.
Kunnen jullie ons merkverhaal ontwikkelen voor de doelgroep zorgconsument?
Expertise.
- Merkstrategie
- Marketingcommunicatie
- Projectmanagement
AANPAK.
Hulpmiddelbezorgd is de merkonafhankelijke medische speciaalzaak die informeert, adviseert en medische hulpmiddelen thuis levert bij de zorgconsument.
We organiseerden een informatieve en inspirerende workshop voor de belangrijkste stakeholders binnen Hulpmiddelbezorgd waarin alle disciplines waren vertegenwoordigd. Door verschillende interactieve opdrachten hebben we de kern van het merk boven tafel gekregen. Deze kern hebben we zorgvuldig herschreven om tot een helder en concreet verhaal te komen. Ook de drijfveren, kernwaarden, tone of voice en communicatieregels hebben we vastgelegd in een document dat door zowel intern als extern is te gebruiken om zo het verhaal consequent en consistent door te vertalen in diverse communicatie-uitingen.
De klant aan het woord.
“De expertise van Bureauvijftig heeft ons geholpen om tijdens de workshop onze kernwaarden goed te vertalen naar onze merkstrategie. We zijn blij met de uitkomst.”
Steven Corver, Commercieel Directeur CB Healthcare