fbpx

Hulpmiddelbezorgd | ontwikkeling merkverhaal voor de zorgconsument

VRAAG.

Kunnen jullie ons merkverhaal ontwikkelen voor de doelgroep zorgconsument?

Expertise.

AANPAK.

Hulpmiddelbezorgd is de merkonafhankelijke medische speciaalzaak die informeert, adviseert en medische hulpmiddelen thuis levert bij de zorgconsument. 

We organiseerden een informatieve en inspirerende workshop voor de belangrijkste stakeholders binnen Hulpmiddelbezorgd waarin alle disciplines waren vertegenwoordigd. Door verschillende interactieve opdrachten hebben we de kern van het merk boven tafel gekregen. Deze kern hebben we zorgvuldig herschreven om tot een helder en concreet verhaal te komen. Ook de drijfveren, kernwaarden, tone of voice en communicatieregels hebben we vastgelegd in een document dat door zowel intern als extern is te gebruiken om zo het verhaal consequent en consistent door te vertalen in diverse communicatie-uitingen.

De klant aan het woord.

De expertise van Bureauvijftig heeft ons geholpen om tijdens de workshop onze kernwaarden goed te vertalen naar onze merkstrategie. We zijn blij met de uitkomst.” 

Steven Corver, Commercieel Directeur CB Healthcare

Resultaten.

Interactieve workshop op locatie
0
Ingevulde post-its
+ 0
Document 'Het verhaal van Hulpmiddelbezorgd'

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven