Kras Reizen - Herpositioneringsstrategie

VRAAG.

Kunnen jullie met ons en het huidige reclamebureau een herpositioneringsstrategie ontwikkelen die 50-plussers écht aanspreekt en raakt?

Expertise.

AANPAK.

Een doelgroep die zich niet laat vangen in leeftijd, maar in levensfase. Plus het gegeven dat je elke reis, hoeveel je er ook hebt gemaakt, wel weer iets nieuws ontdekt. Onder meer deze inzichten haalden we op uit het thermometeronderzoek in ons Nationale 50Plus Panel en twee focusgroepen. Het reclamebureau van Kras vertaalde deze inzichten in de campagne ‘Blijf ontdekken’.

Van herpositioneringsstrategie
naar campagne.

Onze case voor: Kras reizen - Herpositioneringsstrategie

Resultaten.

0
Herpositioneringsstrategie als uitgangspunt voor een nieuwe campagne

Vijftigplussers ook
jouw kant op bewegen?

WAAROM BUREAUVIJFTIG?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Al 15 jaar marktleider in de 50-plus markt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top