LSMO - ZomerDoeBoek

VRAAG.

‘Kunnen jullie ‘iets’ produceren voor de bijna 500.000 leden van onze elf ledenverenigingen, waarbij onze krachten worden gebundeld om een grotere impact te maken?’

Expertise.

AANPAK.

Een paar keer per jaar komen de ledenverenigingen bij ons samen voor strategische sessies. Door de coronacrisis ziet de zomer er voor iedereen anders uit. Dat merkten de ledenverenigingen ook: en gevoel van onzekerheid en angst groeide onder hun leden. Daarom bedachten we een cadeau voor de leden in de vorm van het ZomerDoeBoek.

Voor deze opdracht waren wij de schakel tussen de elf ledenverenigingen: Pantein Extra, Marente, Amstelring Ledenservice, Espria, Thebe Extra, Florence, Carinova, 123Comfort, Groene Kruis, ZorgboogExtra en pluZ.

Bekijk het zomerdoeboek.

Resultaten.

0
Leden ontvingen het ZomerDoeBoek
0
Pagina's boordevol verhalen, puzzels, foto's en reportages
0
Wintereditie: het WinterDoeBoek

Vijftigplussers ook
jouw kant op bewegen?

WAAROM BUREAUVIJFTIG?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Al 15 jaar marktleider in de 50-plus markt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top