fbpx

Markenheem - ontwikkeling woonzorgconcept

VRAAG.

Kunnen jullie samen met ons een nieuw (geclusterde) woonzorgconcept ontwikkelen waarin noaberschap, ofwel écht omkijken naar elkaar, centraal staat?

Expertise.

AANPAK.

Markenheem wil voorop lopen om in de Achterhoek anders te kijken naar vormen van wonen en zorg. Om samen met anderen passende zorg en ondersteuning te verkennen en waar mogelijk te leveren.

Samen met het team van Markenheem voerden we kwantitatief onderzoek uit onder inwoners in de Achterhoek. De inwoners zijn geworven via onder andere het Nationale 50Plus Panel en lokale organisaties als gemeenten. 

Uit het onderzoek kwamen bepalende inzichten rondom de thema’s wonen, zorg, faciliteiten en welzijn. Vanuit die inzichten hebben we een inspiratiedocument voor het echt Achterhoekse woonzorgconcept “SamenThuus” ontwikkeld. In dit document is vastgelegd hoe Markenheem de komende jaren nieuwe woonconcepten gaat ontwikkelen. Het geeft handvatten om met bijvoorbeeld vastgoedontwikkelaars, gemeenten en medewerkers van Markenheem het gesprek aan te gaan over wonen en zorg. Alles met aandacht voor naoberschap. Alles gebaseerd op échte inzichten in de Achterhoekse ouderen.

De klant aan het woord.

“De wijze waarop jullie met ons de gesprekken over SamenThuus hebben gevoerd, was voor ons erg inspirerend en heeft veel inzicht gegeven. Dit heeft er mede toe geleid dat wij een vernieuwend concept hebben kunnen ontwikkelen.”

Henk Steven Beernink, Manager Vastgoed, Facilitair & ICT bij Markenheem

Resultaten.

Lokaal kwantitatief onderzoek
0
Strategische sessies
0
Ontwikkeld concept: SamenThuus
0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven