Meubelzorg | Persona's, contentstrategie en (her)schrijven artikelen

VRAAG.

Hoe kunnen we beter inspelen op de behoeften en drijfveren van onze (toekomstige) klanten?

Expertise.

AANPAK.

Meubelzorg was bezig met een rebranding traject. Ze vroegen zich af hoe ze nog beter konden inspelen op de behoeften en drijfveren van hun toekomstige klanten. We maakten een voorstel van onze aanpak en gingen aan de slag. We ontwikkelden een segmentatiemodel en werkten de twee belangrijkste persona’s uit. Deze persona’s waren het uitgangspunt voor het bedenken van de contentstrategie en het produceren van content voor de nieuwe brochure in het kader van de rebranding. Vervolgens hebben we een groot aantal onderwerpen voor de vernieuwde website bedacht en de content ontwikkeld. Ook advies over beeld- en taalgebruik maakte deel uit van deze opdracht.

De klant aan het woord.

“Het was een hele goede samenwerking die ons heeft geholpen om in de huid te kruipen van onze doelgroep, actief op vele facetten. Ook typerend voor Bureauvijftig is de combinatie van strategie en pragmatisch plus content.” 
Daan Corvers, CEO Meubelzorg

Resultaten.

Persona's
0
Vernieuwde brochure
0
Artikelen (her)schreven

RESULTATEN

Meer cases:

Stichting Zorggroep Vechtstreek

Meubelzorg

Provincie Gelderland

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven