VRAAG.
Hoe kunnen we beter inspelen op de behoeften en drijfveren van onze (toekomstige) klanten?
Expertise.
- Persona's
- Contentcampagne
- Projectmanagement
AANPAK.
Meubelzorg was bezig met een rebranding traject. Ze vroegen zich af hoe ze nog beter konden inspelen op de behoeften en drijfveren van hun toekomstige klanten. We maakten een voorstel van onze aanpak en gingen aan de slag. We ontwikkelden een segmentatiemodel en werkten de twee belangrijkste persona’s uit. Deze persona’s waren het uitgangspunt voor het bedenken van de contentstrategie en het produceren van content voor de nieuwe brochure in het kader van de rebranding. Vervolgens hebben we een groot aantal onderwerpen voor de vernieuwde website bedacht en de content ontwikkeld. Ook advies over beeld- en taalgebruik maakte deel uit van deze opdracht.
De klant aan het woord.
“Het was een hele goede samenwerking die ons heeft geholpen om in de huid te kruipen van onze doelgroep, actief op vele facetten. Ook typerend voor Bureauvijftig is de combinatie van strategie en pragmatisch plus content.”
Daan Corvers, CEO Meubelzorg
Resultaten.
RESULTATEN
