Ministerie van Justitie en Veiligheid - NL Alert

VRAAG.

Hoe verhogen we het (in)directe bereik van NL-Alert bij 75-plussers in Nederland?

Expertise.

AANPAK.

Zoals altijd startten we met het verzamelen van inzichten. We deden een Deep Dive in onze kennisbank, kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Deze inzichten hebben we vertaald in uitgewerkte persona en een communicatiestrategie. De strategie vormde de basis voor het creatieve concept rondom de crossmediale bewustwordingscampagne ‘Laad ‘m op en laat ‘m aan’.

Onderzoek als uitgangspunt.

De vertaling van communicatiestrategie naar campagne werd gemaakt door PR-bureau HvdM.

Onze case voor: Ministerie van Justitie en Veiligheid - NL alert

Resultaten.

0
De campagne ‘Laad ‘m op en laat ‘m aan’ stimuleert 75-plussers om hun mobiele telefoon aan te laten staan, zodat ze NL-Alert altijd kunnen ontvangen.

Vijftigplussers ook
jouw kant op bewegen?

WAAROM BUREAUVIJFTIG?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Al 15 jaar marktleider in de 50-plus markt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top