fbpx

Oorwerk - strategisch advies & marketingcommunicatie

VRAAG.

Kunnen jullie ons voorzien van marketingcommunicatie-advies rondom onze rebranding?

Expertise.

AANPAK.

Oorwerk is dé lokale audicien. Vanaf 2022 ondergaat Oorwerk een rebranding. Dat betekent dat alle winkels en communicatie-uitingen in een nieuw jasje worden gestoken. Reclamebureau Combinatie van Factoren zette de kaders voor deze rebranding en voerde deze door in de winkels. Oorwerk vroeg ons om hen te ondersteunen met marketingcommunicatie-advies voor bestaande en nieuwe kanalen. Onder meer over de nieuw te bouwen website, nieuwsbrief en direct mailings. Daarnaast ontwikkelden we print-advertenties in de nieuwe huisstijl.

DE COMMUNICATIE-UITINGEN.

Case | Marketingcommunicatie voor Oorwerk

Resultaten.

Maanden bouwen aan een nieuwe communicatiestrategie
0
Nieuwe advertenties voor diverse printtitels
+ 0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven