VRAAG.
Kunnen jullie strategisch meedenken over onze positionering en ons helpen met de ontwikkeling van onze nieuwe website?
Expertise.
- Strategie
- Rebranding
- Websiteontwikkeling
AANPAK.
SUP is hét bestelplatform voor zorgproducten en -diensten. Het platform maakt het voor eerstelijnszorgverleners mogelijk om bestellingen voor cliënten te plaatsen op één plek en gekoppeld aan elektronische cliëntendossiers (ECD’s). Dat is bijzonder, want nu worden bestellingen voor iedere productgroep via een andere leverancier en dus via een ander systeem geplaatst. Extra fijn is dat SUP waar nodig ondersteunt bij het kiezen van het beste product en de afhandeling met leveranciers regelt. Zo kan de zorgverlener zich helemaal richten op het verlenen van de best mogelijke zorg.
In een aantal strategische sessies formuleerden we ‘het verhaal van SUP’. Want achter elk merk schuilt een verhaal dat verteld mag worden. Op basis van dit merkverhaal en onze doelgroepkennis ontwikkelden we persona’s: profielen van de gebruikers van de nieuw te bouwen website. We vroegen Van Ons Digital Agency om deze te vertalen naar een gebruiksvriendelijke, strakke en overzichtelijke website. Het verhaal van SUP vatten we samen in een intern handboek als basis voor alle nog te ontwikkelen communicatie-uitingen.
De klant aan het woord.
“Bureauvijftig heeft voor ons de (communicatieve) open eindjes verbonden door op een heel efficiënte en creatieve wijze het proces te begeleiden. Het resultaat is doordacht, slaat aan bij onze doelgroep en maakt ons enthousiast.”
Joost Meyboom, Managing Director CB Healthcare, SUP en Hulpmiddelbezorgd