De gezichten achter
het bureau.

Maak kennis met de denkers en doeners van Bureauvijftig. Totaal verschillende karakters met minstens één gedeelde obsessie: van Nederland de beste plek maken om oud te worden én te zijn. 

Judith de Bie

Bureaudirecteur & Projectenbaas

Floris Venneman

Co-founder & Partner 

Arjan in 't Veld

Founder & Partner 

Ingrid Hansen

Management assistent

Willemijn Land

Projectenbaas

Kirsten de Jonge

Projectenbaas & Chef Marketingcommunicatie

Lotte Bouwhuis

Marketingcommunicatie & Contentcreator

Onze knappe
koppen.

Maak kennis met onze onderzoekers van Het Nationale 50Plus Panel. Deze uitblinkers in kwantitatief- en kwalitatief onderzoek zijn niet vies van het doorspitten van data. Zij helpen ons dag in dag uit met het verzamelen van interessante inzichten.

martijn van der veen

Onderzoeksgoeroe

Kirsten
Hamelink

Onderzoeksgoeroe 

Julia Vrijaldenhoven

Onderzoeksgoeroe 

ONS NETWERK VAN VAKIDIOTEN.

Ontmoet onze vakidioten. Vakidioten, omdat ook zij precies weten waar ze het over hebben. Specialisten in zowel hun eigen vakgebied als in de doelgroep. Sterspelers die we aanhaken tijdens een project: van fotografen tot copywriters, van beelddenkers tot PR-toppers.

Jan Coehoorn

Marketingstrateeg

Yvonne herman de groot

Projectenbaas & Bladmanager

houke leupen

Vormgevingsheld

babs van geel

Fotografe

Job de vogel

Vormgevingsheld

pim van houten

PR-kanjer

Marjolein Schouten

Projectenbaas

Roy van der Marel

Tekstvirtuoos

Fleur Akersloot

Tekstvirtuoos

Jasper Hof

Fotograaf

Anouk de Kleermaeker

Fotografe

Margot Eggenhuizen

Tekstvirtuoos

HANS VAN Kampen

Creatief

Marije remmelink

Tekstvirtuoos

MICHEL BOULOGNE

Creatief

Joost marsman

Contentguru

Daan degen

Tekstvirtuoos
Scroll naar top
Maak kennis met:

Judith de Bie

Als Bureaudirecteur is Judith verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van Bureauvijftig. Samen met de opdrachtgever van een nieuw project bakent ze het vraagstuk af en inventariseert ze welke collega’s zullen aansluiten bij ieder project. Daarnaast geeft Judith vol gas als Projectenbaas, met haar organisatie-skills doet ze er alles aan om een project tot een succesvol einde te brengen. Bovendien is ze altijd op de hoogte van de laatste kantoorgossip.

Maak kennis met:

Floris Venneman

Op zijn 14e als scholier gestart met een ‘webbureau’ en vanaf dat moment altijd met ondernemerschap bezig geweest. Bouwen aan vernieuwende business modellen en het ontwikkelen van aansprekende proposities. Vraag hem naar de kansen die hij ziet in de markt en hij bedenkt ter plekke een aantal mogelijk nieuwe verdienmodellen. Je kunt zijn gezicht ook herkennen van één van zijn lezingen in den lande. Want verhalen vertellen doet hij graag, misschien wel iets te graag. Lees meer over Floris

Maak kennis met:

arjan in 't veld

Al ruim 10 jaar is hij voor de troepen uit aan het lopen om zowel nationaal als internationaal marketeers, bestuurders, ondernemers en politici uit te leggen dat het tijd wordt om de kansen die er liggen nu eindelijk eens te verzilveren. Gooi het spreekwoordelijke kwartje erin en Arjan stopt niet met het delen van zijn kennis. Noem een onderwerp en hij heeft er voorbeelden of cijfers bij. Soms moet hij dan ook even geremd worden in zijn enthousiasme.

Maak kennis met:

Ingrid Hansen

Ingrid is onze management assistant, ze zorgt voor orde en structuur. Communicatie, afspraken en deadlines; zij zorgt dat alle processen binnen het bureau soepel lopen. Ons geheime wapen in het ‘maken’ van blije klanten! En niet onbelangrijk: behorend tot de doelgroep van Bureauvijftig.

Maak kennis met:

Willemijn land

Met haar enthousiasme, nieuwsgierige blik en focus op resultaat is Willemijn helemaal op haar plek als projectenbaas bij Bureauvijftig. Positief kijken naar ouder worden stond centraal in haar trend afstudeeronderzoek, daarmee past haar visie helemaal bij die van Bureauvijftig. Willemijn is gespecialiseerd in projecten rondom Wonen & Zorg. De beste ideeën krijg ze tijdens een rondje hardlopen in de Soesterduinen.

Maak kennis met:

Kirsten de Jonge

Met haar Bachelor of Communication op zak en een backpack vol avonturen zette Kirsten twee jaar geleden bij Bureauvijftig haar eerste échte stap in het werkveld. Inmiddels mag ze zichzelf ook Communicatiewetenschapper (MSc.) noemen.
Het liefst is Kirsten van begin tot eind betrokken bij een opdracht. Op de letterlijke tekentafel worden A4-tjes volgeschreven en getekend. Als het even kan houdt ze zich daarna ook bezig met de implementatie ervan. Met een kritisch oog voor detail, zonder daarbij het overzicht te verliezen, gaat Kirsten te werk.

Maak kennis met:

Lotte bouwhuis

Lotte ontdekte op jonge leeftijd haar voorliefde voor grafisch design. Tijdens haar studie Communicatie & Multimedia Design ontstond haar passie voor ‘branding’, ofwel sterke merkstrategieën. Ze is dan ook bij ons binnengekomen met een heldere boodschap: “Bureauvijftig is toe aan een nieuw jasje!” Het werd de focus van haar afstudeerproject. Erg tevreden met het resultaat hebben we deze enthousiaste creatieveling onder onze vleugels genomen en realiseerden we haar plannen.

Maak kennis met:

MARTIJN VAN DER VEEN

In mijn werk heb ik een heel breed takenpakket; van de marketingagenda tot onze bedrijfsstrategie. En van innovatie tot salesacties. Als lid van het MT bemoei ik me graag overal mee. Daarnaast haal ik nog steeds erg veel voldoening uit een mooi kwantitatief onderzoek, zeker als ik daarmee onze opdrachtgevers verder help.

Maak kennis met:

KIRSTEN HAMELINK

Tijdens mijn studie Communication Science ben ik in aanraking gekomen met het uitvoeren van kwantitatieve onderzoeken, waarbij de beweegredenen van consumenten werden onderzocht. Ik ben nieuwsgierig aangelegd en wil altijd weten waarom mensen bepaalde beslissingen nemen. Daarom past de onderzoekswereld zo goed bij mij!

Maak kennis met:

JULIA VRIJALDENHOVEN

Eén van de redenen waarom ik dit werk zo leuk vind is dat ik dagelijks aan de slag kan met mijn interesse in hoe mensen zich gedragen en de keuzes die zij maken. Ik heb de studies Psychologie en Social Influence aan de UvA afgerond, en in mijn onderzoekswerkzaamheden zet ik deze kennis met veel plezier in om onze klanten bij te staan in de optimalisatie van hun product of dienst.

Maak kennis met:

Jan coehoorn

Na 30 jaar Ogilvy & Mather (managing creative director) is Jan nu alweer zeven jaar actief als autonome éénpitter op gebied van marketing-, merk- en communicatiestrategieën. Nu met de nadruk op marketing/communicatie voor producten en diensten die het leven van ouderen kunnen veraangenamen. Als geboren babyboomer pakt Jan de strategieën op drie fronten aan: actuele kennis, opgedane ervaringen en persoonlijke beleving. Hij vertegenwoordigt tenslotte de doelgroep in levenden lijve.

Maak kennis met:

Yvonne Herman de Groot

Yvonne is betrokken bij het hele proces: van planningen maken tot en met de productie van een magazine. Ze is terug in haar oude vak als bladmanager.
Ze denkt mee, omarmt nieuwe ideeën en zorgt voor de realisatie ervan.
 
 
Maak kennis met:

Houke Leupen

Vertel Houke wat de sfeer moet zijn, wat het doel is van het beeld, figuur of vorm en zeg er vooral even bij dat hij er iets moois van mag maken. Elke keer verrast hij ons, maar vooral onze klanten weer met prachtige visuals, briljante schema’s en indrukwekkende presentaties. Elke keer met precies dat ene waar we geen woorden voor hebben. Precies zoals het zijn moet. Schot in de roos. En meer van dat.

Maak kennis met:

Babs van geel

In 2010 verruilde Babs haar werk als econoom en psycholoog voor fotografie. Fotograferen is voor haar als psychologie. Authenticiteit, mensen en emoties, zuiver en onvermengd, op het juiste moment vangen. Het liefst maakt ze portretten en documentaires waarin maatschappelijke thema’s aandacht krijgen. Zo is ze tevens oprichtster van stichting Met je Hart, die eenzaamheid onder zelfstandig wonende ouderen tegengaat.

Maak kennis met:

Job de vogel

Job is een held op de Mac. Hij bedenkt, ontwerpt én werkt alles zelf uit. Hij leeft zich snel in in de (visuele) wereld van de klant en omdat hij alles zelf doet, kun je snel met hem schakelen. Z’n planning doet hij namelijk ook zelf. Job draait z’n hand niet om voor een goede kopregel of een kort stukje copy. Hij zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat elke klus die je met hem doet eindigt in een top job. En dan is het ook nog eens een super aardige, communicatieve gast!

Maak kennis met:

Pim van houten

PR-man Pim van Houten ondersteunt Bureauvijftig bij het genereren van gratis publiciteit. Met een groot medianetwerk, een creatief brein en passie voor publiciteit krijgt hij ons gericht in het nieuws. Elke keer weer! Pim is als geen ander in staat om nieuwswaarde en initiatieven te creëren, die óók onze activiteiten optimaal onder de aandacht brengen van relevante doelgroepen.

Maak kennis met:

Marjolein schouten

Het risico van een heleboel creatieven en strategen bij elkaar is dat er vooral wordt gedacht, geroepen en gedroomd. Heel belangrijk natuurlijk, dat vinden wij ook, maar uiteindelijk gaat het erom dat we ook dingen gaan doen. De mouwen opstropen. Deadlines vaststellen en die ook halen. Juist daarom zijn we zo blij met Marjolein. Zij zorgt ervoor dat jij als klant keer op keer blij bent. Niet alleen met creatieve ideeën, maar ook dat zorgt voor fantastische resultaten.

Maak kennis met:

Roy van der marel

Roy is al sinds zijn kinderjaren een enthousiaste verhalenverteller. Nu haalt hij het meeste plezier uit het delen van die van anderen. Want, zo stelt hij: “Iedereen heeft een mooi verhaal te vertellen. Ik heb het geluk dat ik dat voor hen mag vastleggen.”

 

Maak kennis met:

Fleur Akersloot

 

 

 

Maak kennis met:

Jasper Hof

Als fotograaf zet Jasper zich 100% in voor zijn opdrachtgevers. Flexibiliteit en meedenken staan daarin voorop. Zijn stijl kenmerkt zich als helder, fris en ‘flashy’.
Hij fotografeert alles met de mens in de hoofdrol. Van bedrijfsreportages, portretten tot aan reportages voor magazines. Al bijna 10 jaar fulltime werkzaam in de fotografie, waardoor er voldoende ervaring is in van elke situatie knallende foto’s te maken. Credits voor de fotoreportage op onze homepage gaan dan ook naar deze fotograaf! 
Maak kennis met:

Anouk de Kleermaeker

Fotografie. Een vak apart. Dat ene beeld weten te vangen. Een verhaal weten te vertellen in die ene scene. Of het nu gaat om een sprekend portret of een fotoreportage van een product voor in een lifestyle magazine. Anouk duikt erop. Grijpt het vast en laat niet meer los totdat zij tevreden is, ook al betekent dat nachtwerk of een pittige discussie met een klant. Een fantastisch mens om mee te werken. Vakwerk. Punt.

Maak kennis met:

Margot Eggenhuizen

Is het leesbaar en is het ook leuk? Margot leest teksten net even anders dan anderen. Complete zinnen vliegen er soms uit, komma’s en punten krijgen een andere plek en onduidelijke zinnen worden weer begrijpelijk. Ze redigeert, maar schrijft zelf ook. Interviews met BN’ers, maar ook met Onbekende Nederlanders – iederéén heeft een mooi verhaal te vertellen. En mooie verhalen, daar is Margot gek op.

Maak kennis met:

Hans van Kampen

 

 

 

Maak kennis met:

Marije remmelink

Verhalen vangen, vormen en verspreiden, dat is waar Marije voor gaat. Na een omweg door marketingland is ze weer helemaal op de juiste plek. Sinds een aantal jaren werkt ze als freelance contentspecialist, tekstschrijver en eindredacteur. Door haar interesse in ‘de mens’ en haar nieuwsgierige aard weet Marije altijd het verhaal of de informatie te vinden waarnaar ze op zoek is. Maar daar eindigt het niet: ook voor het oppennen van dat verhaal draait deze perfectionist met allergie voor dt-fouten haar hand niet om.

Maak kennis met:

Michel Boulogne

 

 

 

Maak kennis met:

Joost Marsman

Als contentstrateeg en copywriter weet Joost als geen ander hoe merken groeien door de juiste content op de juiste plek. Hij helpt de verhalen van onze klanten te vinden en vorm te geven. Of het nou gaat om blogs, corporate video’s of infographics, Joost kiest altijd de beste tone-of-voice en zit er bovenop dat zijn producties de juiste resultaten opleveren. Van strategie tot de puntjes op de i. En dat ‘ie daarbij af en toe een liedje zingt vinden wij helemaal niet zo gek.

Maak kennis met:

Daan Degen

Je schuift er marketing- en communicatieplannen in en er komen creatieve concepten, campagneteksten en converterende content uit. Daan drinkt zijn espresso het liefst zo sterk mogelijk en begint te kwispelen als hij in dynamisch duoverband met zijn creatieve partner mag optreden.

Scroll naar top