fbpx

MARKETINGCOMMUNICATIE VOOR 50-PLUSSERS SAAI EN STOFFIG? NIET ALS HET AAN ONS LIGT!

Ruim 50% van alle volwassen Nederlanders is 50-plus. Best gek dus, dat bijna alle reclames inspelen op Millennials of volwassenen tot 49 jaar. Zeker als je weet dat de groep 50-plussers komende jaren alleen maar groter wordt. En zij over het algemeen het meest te besteden hebben.

Samen staan wij
sterker!

Samen kunnen we van Nederland de beste plek maken om oud te worden en te zijn!
Ons land staat nu op plek 5, dus er is werk aan de winkel! Daarom helpen we organisaties in allerlei branches om ouderen beter te begrijpen én bereiken. Dat doen we door onderzoek, strategie en content.

Begrijpen

onderzoek en insights

De doelgroep écht begrijpen is bij ons altijd de basis. Inzichten in de wensen en behoeften van 50-plussers halen we op in ons eigen 6000-koppige Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig. We praten mét de doelgroep in plaats van over hen. We ondersteunen de data uit ons kwantitatief onderzoek met drijfveren die we naar boven halen via kwalitatief onderzoek. Van Deep Dive in onze kennisbank tot ‘thermometeronderzoek’ over een specifiek thema, en van focusgroep tot wijkscan. Alles om je publiek écht te begrijpen.

WE ZOEKEN:
EEN MEDEWERKER MARKETING & COMMUNICATIE

Durf jij anders te kijken naar ouderen en ouder worden? Bloei je op als je anderen mag vertellen over of kan schrijven over jouw marketingcommunicatie-ideeën? En kan je strategisch denken, met oog voor detail? Dan zoeken wij jou!

WAT GA JE DOEN?

  • Je coördineert en werkt aan projecten (met behulp van ons CRM): je bent verantwoordelijk voor de planning en resultaten en bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten.
  • Je vertaalt onderzoek naar advies: je spit onze kennisbank uit op zoek naar bepalende inzichten of haalt deze op in ons kwantitatieve panel: het Nationale 50Plus Panel. 
  • Je adviseert klanten rondom marketing communicatievraagstukken en hun doelgroepen: 50-plussers, maar ook belangrijke stakeholders.
  • Je bedenkt concepten of campagnes en begeleidt strategie trajecten. Zo werk je de ene maand aan een merkbekendheid campagne en de andere aan een complete rebranding.
  • Je ontwikkelt communicatie-uitingen: in tekst en beeld;
  • Je zet samen met een van je collega’s het merk Bureauvijftig nog beter op de kaart. Jullie denken samen een (content)strategie uit gericht op het werven van nieuwe klanten. Samen ontwikkelen jullie content voor sociale media, de nieuwsbrief en website.

WIJ ZORGEN VOOR:

  • De kans om te doen waar je goed in bent en nog beter in wilt worden.
  • Een prachtig monumentaal pand in Haarlem-Centrum, met zonovergoten serre en een werkplek met uitzicht op De Haarlemmerhout;
  • Een klein, enthousiast team dat staat te trappelen om samen aan de slag te gaan;
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Een gezamenlijke (digitale) start van de dag om 08.51 uur in onze daily huddle;
  • Memorabele teamuitjes, activiteiten rondom onze kwartaalthema’s en het vieren van belangrijke prestaties/mijlpalen.

DAARNAAST ONTVANG JE:

  • Een contract voor 32-40 uur per week;
  • Salaris afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Een Macbook met alle programma’s die jij nodig hebt om te schitteren als medewerker Marketing & Communicatie;
  • Een telefoonvergoeding, reiskostenvergoeding en tegemoetkoming in pensioenkosten.

HIER HERKEN JIJ JEZELF IN:

  • Je hebt een hbo- of wo-diploma op zak in Marketing, Communicatie of een gerelateerd werkveld;
  • Je bent nieuwsgierig naar de doelgroep 50-plussers en bent bereid om hier (nog) meer over te leren;
  • Je kan opdrachtgevers als geen ander betrekken bij het door jou uitgewerkte strategisch advies en de creatieve ideeën die je (met je team) hebt bedacht;
  • Je bent gedreven om van ieder project een succes te maken: volgens planning en binnen budget;
  • Je kan snel schakelen en verliest hierbij het doel niet uit het oog.

DIT ZIJN WIJ:

Bureauvijftig maakt onderdeel uit van The Aging Group. Een groep bedrijven met als gedeelde missie om van Nederland de beste plek ter wereld te maken om oud te worden. Ons land staat nu op plek 5, dus er is werk aan de winkel! Daarom helpen we organisaties in allerlei branches om ouderen beter te begrijpen én bereiken. Dat doen we door onderzoek, strategie en content. 

We werken in een klein, deskundig kernteam en een grotere groep freelancers. Projecten doen we vaak met meerdere collega’s samen. We halen het maximale uit ieder project: met een tevreden klant als resultaat.

Onze opdrachtgevers.

Je gaat werken voor allerlei opdrachtgevers: van gemeenten tot e-commerce, van woonzorgorganisaties tot innovatieve partijen. Onze klanten hebben één gemene deler: ze willen de doelgroep 50-plussers beter begrijpen én bereiken.

Dit worden je collega’s:

Direct solliciteren!

Wil jij graag ons team komen versterken, past deze vacature perfect bij jou? 

Plaats dan hier jouw CV en vertel ons waarom je graag bij ons komt werken. 

We kunnen niet wachten om je te spreken.

Neem contact op!
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Direct iemand spreken?

    Judith de bie

    Bureaudirecteur

    Scroll naar boven

    Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

    Scroll naar boven