fbpx

MARKETINGCOMMUNICATIE VOOR 50-PLUSSERS SAAI EN STOFFIG? NIET ALS HET AAN ONS LIGT!

Ruim 50% van alle volwassen Nederlanders is 50-plus. Best gek dus, dat bijna alle reclames inspelen op Millennials of volwassenen tot 49 jaar. Zeker als je weet dat de groep 50-plussers komende jaren alleen maar groter wordt. En zij over het algemeen het meest te besteden hebben.

Samen staan wij
sterker!

Samen kunnen we van Nederland de beste plek maken om oud te worden en te zijn!
Ons land staat nu op plek 6, dus er is werk aan de winkel! Daarom helpen we organisaties in allerlei branches om ouderen beter te begrijpen én bereiken. Dat doen we door onderzoek, strategie en content.

Begrijpen

onderzoek en insights

De doelgroep écht begrijpen is bij ons altijd de basis. Inzichten in de wensen en behoeften van 50-plussers halen we op in ons eigen 6000-koppige Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig. We praten mét de doelgroep in plaats van over hen. We ondersteunen de data uit ons kwantitatief onderzoek met drijfveren die we naar boven halen via kwalitatief onderzoek. Van Deep Dive in onze kennisbank tot ‘thermometeronderzoek’ over een specifiek thema, en van focusgroep tot wijkscan. Alles om je publiek écht te begrijpen.

Vakidioten

Bij Bureauvijftig werken we met een vast team van knappe koppen én een flexibele kring van zo’n 30 vakidioten. Denk aan marketeers, copywriters, communicatiespecialisten, grafisch vormgevers, online-experts, pr-toppers en strategen.

Dit zijn helden en heldinnen binnen hun vakgebied. Die weten waar ze goed in zijn, en ook waarin niet. Toppers die waarde toevoegen op het juiste moment in het traject bij onze klanten. Soms een dag. Soms zelfs maar een uurtje. Maar regelmatig ook voor langere tijd: gedurende een jaar of aantal maanden.

Ook een Vakidioot?

Weet jij precies waar je het over hebt, ben jij specialist in je eigen vakgebied en heb je affiniteit met de doelgroep? Dan ben jij misschien wel de sterspeler die we aanhaken tijdens een volgend project.
Interesse? Laat je gegevens achter en we nemen contact met je op!

DIT ZIJN WIJ:

Bureauvijftig maakt onderdeel uit van The Aging Group. Een groep bedrijven met als gedeelde missie om van Nederland de beste plek ter wereld te maken om oud te worden. Ons land staat nu op plek 5, dus er is werk aan de winkel! Daarom helpen we organisaties in allerlei branches om ouderen beter te begrijpen én bereiken. Dat doen we door onderzoek, strategie en content. 

We werken in een klein, deskundig kernteam en een grotere groep freelancers. Projecten doen we vaak met meerdere collega’s samen. We halen het maximale uit ieder project: met een tevreden klant als resultaat.

Onze opdrachtgevers.

Je gaat werken voor allerlei opdrachtgevers: van gemeenten tot e-commerce, van woonzorgorganisaties tot innovatieve partijen. Onze klanten hebben één gemene deler: ze willen de doelgroep 50-plussers beter begrijpen én bereiken.

Dit worden je collega’s:

Direct solliciteren!

Wil jij graag ons team komen versterken, past deze vacature perfect bij jou? 

Plaats dan hier jouw CV en vertel ons waarom je graag bij ons komt werken. 

We kunnen niet wachten om je te spreken. 

Neem contact op!
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Direct iemand spreken?

    Judith de bie

    Bureaudirecteur

    Scroll naar boven

    Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

    Scroll naar boven