fbpx

De Huidkankerweek - bewustwordingscampagne

VRAAG.

Hoe kunnen we aandacht vragen voor en bewustwording creëren rondom de risico’s van de zon en huidkanker?

Expertise.

AANPAK.

Samen met SkinVision, de NVDV, ANBO en patiëntenorganisatie HUKAs organiseerden we van 22 t/m 26 juni 2020 de Huidkankerweek. Om aandacht en bewustwording te genereren rondom de risico’s van de zon en huidkanker.

Op basis van nieuwe inzichten uit ons Nationale 50Plus Panel, zetten we een crossmediale campagne op. We lanceerden Huidkankerweek.nl, bedachten en produceerden het Huidkankerjournaal. Ieder journaal, in het teken van één thema, gaf een dermatoloog tips en informatie, afgewisseld met korte interviews met ouderen. Zo ging het onder andere over: de rol van zonnebrand, bescherming tegen de zon, huidkanker herkennen, je huid checken en behandeling van huidkanker.

De Huidkankerjournaals waren tijdens de Huidkankerweek dagelijks te zien op tv-zender ONS, Youtube en werden gepusht via sociale media, het ZomerDoeBoek, Saar Magazine en de kanalen van onze mediapartner ANBO.

Bekijk de huidkankerjournaals.

Onze case voor: Huidkankerweek - Bewustwordingscampagne

Resultaten.

Huidkankerjournaals
0
Free publicity via onder andere Tijd voor Max, Je dag is goed op NPO Radio 5, AD Live en De Telegraaf
0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven