fbpx

Leefsamen - Strategische kennissessie op maat

VRAAG.

Kunnen jullie meedenken over onze strategie zodat we onze dienstverlening nog beter kunnen communiceren onder ouderen en hun naasten?

Expertise.

AANPAK.

Leefsamen is gespecialiseerd in slimme monitoring en alarmering in en om het huis. Zij vroegen ons om mee te denken over hun marketingcommunicatiestrategie en koers. Tijdens een brainstormdag gaven we hen richting voor het aanscherpen van hun doelgroep, communicatiedoelen, -boodschap en middelen. Dit advies vormde de basis voor de doorontwikkeling van de communicatiemiddelen van Leefsamen. We herontwikkelden de brochures voor (potentiële) klanten en samenwerkingspartners. Als je écht wilt weten of iets aanslaat, test je dat bij de doelgroep. Dus dat deden we. Het Vriendenpanel van Bureauvijftig deelde hun gedachten en wij pasten de brochures hierop aan.

BEKIJK de brochure!

Case Leefsamen - kennissessie op maat - strategie communicatie

Resultaten.

Strategische kennissessie op maat
0
Brochures in de nieuwe huisstijl en tone of voice
0
Onderzoek in het Vriendenpanel van Bureauvijftig
0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven