Bureauvijftig neemt TV-zender ONS over

Per 1 januari 2020 nemen wij TV-zender ONS over van Just Media Group. Met de overname kunnen we onze kennis van de 50+ doelgroep inzetten om deze kansrijke, groeiende groep consumenten nog beter te bereiken en te voorzien van een interessant media-aanbod. ONS heeft een bereik van 1,5 miljoen kijkers per week en is te ontvangen in ruim 4,6 miljoen Nederlandse huishoudens.

Eerder produceerden we de succesvolle TV-programma’s Ouwe Jongens Smørrebrød en Love for the Campsite met onder andere presentator Ron Brandsteder, die werden uitgezonden op ONS. Volgens ons 😉 is daarmee het zaadje gepland: “Het aantal ouderen neemt toe en er is te weinig leuk, interessant en divers media-aanbod voor deze doelgroep. Dat gaat nu veranderen. Met ONS kunnen we vijftigplussers komende jaren mooie content aanbieden”. 

Meer over TV-zender ONS

ONS is een voortzetting van de nostalgische zender NostalgieNet en onderscheidt zich met programma’s die terugkijken op vroeger, amusement uit vervlogen tijden, speelfilms en series. Zoals met Medisch Centrum West, Wordt U al Geholpen?, Oh Moeder wat is het Heet en nieuwe programma’s als Ouwe Jongens Smørrebrød en Love for the Campsite. ONS is onder andere te ontvangen op kanaal 50 in het basispakket van Ziggo en op kanaal 89 in het pluspakket van KPN. Ook bij alle andere providers in Nederland is ONS in het pakket opgenomen.

Meer weten over de overname? Neem contact met ons op!

DEEL.

Share on email
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on facebook

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top