Startpagina.nl - Contentcampagne

VRAAG.

Kunnen jullie een contentstrategie uitdenken en deze in de vorm van een doorlopende campagne uitrollen om onze zichtbaarheid onder 50-plussers te vergroten?

Expertise.

AANPAK.

Sinds 2016 verzorgen wij de content voor een langlopende campagne. We schrijven en visualiseren content die we zowel via de website van Startpagina.nl als via andere kanalen publiceren. Bijvoorbeeld via Fiets, FietsActief, Plus Online en Saar Magazine. Maar ook via print, bijvoorbeeld in ANBO Magazine, het ZomerDoeBoek en in eigen titels van DPG Media (en voorheen Sanoma), zoals Libelle, Margriet en NU.nl. De content campagne ondersteunen we met periodiek onderzoek. Deze onderzoeksresultaten vormen de basis van free publicity.

langlopende contentcampagne

Onze case voor: Startpagina - Contentcampagne

Resultaten.

+ 0
Extra views op Startpagina.nl in 2020 door de content campagne
0
Aan mediawaarde

Vijftigplussers ook
jouw kant op bewegen?

WAAROM BUREAUVIJFTIG?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Al 15 jaar marktleider in de 50-plus markt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top