fbpx

Startpagina.nl - Contentcampagne

VRAAG.

Kunnen jullie een contentstrategie uitdenken en deze in de vorm van een doorlopende campagne uitrollen om onze zichtbaarheid onder 50-plussers te vergroten?

Expertise.

AANPAK.

Sinds 2016 verzorgen wij de content voor een langlopende campagne. We schrijven en visualiseren content die we zowel via de website van Startpagina.nl als via andere kanalen publiceren. Bijvoorbeeld via Fiets, FietsActief, Plus Online en Saar Magazine. Maar ook via print, bijvoorbeeld in ANBO Magazine, het ZomerDoeBoek en in eigen titels van DPG Media (en voorheen Sanoma), zoals Libelle, Margriet en NU.nl. De content campagne ondersteunen we met periodiek onderzoek. Deze onderzoeksresultaten vormen de basis van free publicity.

langlopende contentcampagne

Onze case voor: Startpagina - Contentcampagne

Resultaten.

Extra views op Startpagina.nl in 2020 door de content campagne
+ 0
Aan mediawaarde
0

Laten we kennismaken

Maak kennis met ons team: Floris Venneman

Floris venneman

Maak kennis met ons team: Anne Hezemans

Anne Hezemans

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig
Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven