fbpx

Media en technologie

De vijftigplusser van tegenwoordig heeft het druk, maakt belangrijke beslissingen en is financieel krachtig. Als ze al tijd hebben om thuis achter geraniums te zitten, zitten ze daar te Netflixen, te Facebooken, hun kinderen te appen of uit te puffen van het mantelzorgen. Voor veel bedrijven liggen er talloze mogelijkheden om deze doelgroep aan te spreken en kansen te verzilveren.

In de eerste aflevering van “De Geheimen van Ouderenmarketing” gaat Jeroen Westermann in gesprek met expert in ouderenmarketing Floris Venneman over hoe ouderen omgaan met (nieuwe) media, technologie en communicatiemiddelen. Zijn de vijftigplussers van tegenwoordig helemaal gewend aan het gebruik van technologie of zelfs tech-savvy? Waar liggen hun behoeften? En wanneer gebruiken zij bepaalde media wel, en wanneer niet? Dit en meer beluister je in aflevering 1!

Benieuwd naar de andere podcastafleveringen? Je beluistert ze hier!

Meer weten over vijftigplussers, welke kansen er zijn en hoe jouw bedrijf hen kan bereiken? Neem gerust contact met ons op. Heb je vragen of opmerkingen over deze podcast?

Stuur ons een mail: podcast@bureauvijftig.nl!

DEEL.

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider

Full service: data, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel

Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven