fbpx

Lancering “Smarthoren” op BrightDay #3

blogheader

Afgelopen vrijdag werd in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam de derde editie van BrightDay georganiseerd. Het was het decor voor de officiële lancering van “Smarthoren”, een nieuwe revolutie in hoortechnologie. Het concept is door Bureauvijftig bedacht in opdracht van GN Hearing rondom de lancering van twee nieuwe innovatieve hoortoestellen die begin dit jaar op de Nederlandse markt zijn verschenen; De Beltone First en Resound LinX. Tijdens BrightDay gaven Arthur Schuurmans (Sales Manager) en Mark Bakkum (Product manager) tekst en uitleg over dit nieuwe fenomeen:

Het zijn de eerste hoortoestellen die volledig met je smartphone of tablet bediend kunnen worden. Hiervoor is GN Hearing Benelux een samenwerking aangegaan met Apple, een partij die zich steeds vaker richt op (zorg) gerelateerde applicaties en producten. Meer informatie over dit nieuwe fenomeen vind je op de website www.smarthoren.nl

DEEL.

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider

Full service: data, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel

Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven