fbpx

Doelgroepsegmentatie

In de marketingcommunicatiebranche wordt segmentatie toegepast om boodschappen effectief over te brengen. Bedrijven die zich richten op ouderen segmenteren vaak op leeftijd, bijvoorbeeld op 50- of 65-plus. Maar is dit wel effectief? Of zijn er andere, veel betere manieren om te segmenteren? Arjan en Jeroen geven tips in de vijfde podcastaflevering.

Benieuwd naar de andere podcastafleveringen? Je beluistert ze hier!

Meer weten over vijftigplussers, welke kansen er zijn en hoe jouw bedrijf hen kan bereiken? Neem gerust contact met ons op. Heb je vragen of opmerkingen over deze podcast?

Stuur ons een mail: podcast@bureauvijftig.nl!

DEEL.

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider

Full service: data, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel

Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven