fbpx

Opa- en oma-marketing

Gemiddeld krijgen we in Nederland op ons 53e een kleinkind.
Dit markeert een mijlpaal in ons leven. We maken voor hen vaak meer tijd dan voor onze eigen kinderen, omdat we destijds (meer) werkten. Grootouders zijn er immers om de kleinkinderen te vertroetelen. Vakanties met alle generaties, familietradities doorgeven, verhalen van vroeger vertellen en ‘oma’s recepten’ delen: voor deze generatie is de verbinding met hun kleinkinderen van groot belang. Dit maakt grootouders ook een interessante doelgroep. Beluister nu alle tips en adviezen van Floris en Jeroen voor succesvolle opa- en oma-marketing!

Benieuwd naar de andere podcastafleveringen? Je beluistert ze hier!

Meer weten over vijftigplussers, welke kansen er zijn en hoe jouw bedrijf hen kan bereiken? Neem gerust contact met ons op. Heb je vragen of opmerkingen over deze podcast?

Stuur ons een mail: podcast@bureauvijftig.nl!

DEEL.

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider

Full service: data, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel

Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven