Met trots presenteren we de winnaars van de Top 10 Ageing Campaigns – campagnes die erin slagen een krachtig, realistisch en inspirerend beeld neer te zetten van ouder worden. Deze campagnes laten zien dat de 50-plusser allesbehalve stil staat en dat ouder worden juist vol kansen en mogelijkheden zit. De Top 10 Ageing Campaigns is een initiatief van Bureauvijftig en Proudies. Om de objectiviteit te waarborgen, is er gestemd door 50-plussers uit de community van Proudies – immers weet de doelgroep zelf het beste wat hen aanspreekt. De Top 10 Ageing Campaigns is daarmee echt een lijst voor 50-plussers, door 50-plussers geworden. Laat je inspireren!
9. Omring's Hangout | Omring
6. Senior Intelligence | ZilverWerkt
5. Joy Ride | Amazon
3. Geloof in geluk... | Staatsloterij
1. Het Zwitserleven gevoel van Tobi | Zwitserleven
OoK EEN CAMPAGNE VOOR 50-PLUSSERS?
Aan de slag om 50-plussers te bereiken? We gaan graag op zoek naar de bepalende inzichten waarmee jouw campagne écht raakt. Zo komen we tot de juiste strategie en media-mix om jouw doelgroep te bereiken en activeren.
Over Bureauvijftig
Over proudies
Onderzoek, strategie of campagne voor
50-plussers? Wij zijn ruim 15 jaar dé expert in het begrijpen, bereiken en activeren van 50-plussers!
Neem contact op met Kirsten via kirstendejonge@bureauvijftig.nl.
Dé snelstgroeiende community voor de doelgroep 60+. Met meer dan 38.000 leden helpt Proudies merken en werkgevers de snelgroeiende 60+ doelgroep te bereiken én verbinden.
Neem contact op met Pauline via pauline@proudies.nl.