Uitnodiging kennissessie: 50-plussers en hun mediagebruik

Een middag ondergedompeld worden in deze kansrijke doelgroep?

Kom dan op 26 april naar Hilversum voor onze kennissessie mediagebruik.

Nederland telt steeds meer 50-plussers: inmiddels is ruim eenderde van de bevolking 50 jaar of ouder.
Dit aandeel neemt volgens het CBS toe tot 7,5 miljoen 50-plussers in 2030. Dit is 45% van de Nederlandse bevolking. Over het algemeen zijn 50-plussers kapitaalkrachtige consumenten die midden in de samenleving staan. Een kansrijke (potentiële) doelgroep voor adverteerders om hun boodschap over te brengen.
Maar hoe moet je dit aanpakken? Tijdens een door Bureauvijftig en Ster gezamenlijk georganiseerde kennissessie word je hierover uitgebreid bijgepraat.

PROGRAMMA

15.00 – 15.30 uur     Ontvangst
15.30 – 16.30 uur     Bureauvijftig – Floris Venneman

Met een flinke dosis energie neemt Floris je mee in een kennismaking met de 50-plusser van nu. Hoe ziet deze interessante doelgroep eruit? Hij deelt waardevolle inzichten uit hun Nationale 50Plus Panel met belangrijke do’s en don’ts als je de 50-plusser aan je merk wilt binden.

16.30 – 17.00 uur     Ster – Joris Steenvoorden

Hoe ziet het mediagebruik van de 50-plusser eruit? En hoe zorg je ervoor dat je video-, audio- of digitale boodschap bij deze doelgroep effectief is?

17.00 – 18.00 uur     Borrel

LOCATIE

Ster, Laapersveld 70, 1213 VB Hilversum

AANMELDEN

Deze kennissessie is inmiddels geweest, je kunt je niet meer aanmelden. Meer weten over deze interessante sessie over ouderenmarketing en seniorenmarketing? Neem contact met ons op.

DEEL.

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider

Full service: data, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel

Scroll naar boven

Benieuwd wat de nieuwe generatie ouderen typeert?

Scroll naar boven