Online masterclass: Van segmentatie naar geslaagde campagne | 15 januari 10:00

Wist je dat vijftigplussers verantwoordelijk zijn voor ruim de helft van alle consumentenbestedingen?
Een nieuwe generatie ouderen, die anders ‘oud’ wordt. Dit vraagt om andere manieren om producten en diensten te ontwikkelen voor, maar ook af te stemmen op vijftigplussers. Maar hoe precies? 

Begin het jaar met een frisse blik op deze kansrijke doelgroep! Onze collega en doelgroepexpert Floris Venneman neemt je mee in het traject van segmentatie naar campagne aan de hand van boeiende cases.

Na afloop van de masterclass weet jij…

  • …wat het belang is van segmenteren 
  • …hoe je van segmentatie tot geslaagde campagne komt  
  • …via welke kanalen je vijftigplussers kunt bereiken

Inmiddels is deze masterclass geweest, wil je die terugkijken?

Laat het ons weten via info@bureauvijftig.nl, dan sturen we je een link naar de masterclass toe.

DEEL.

Share on email
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on facebook

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top