Online masterclass: ‘Succesvolle vijftigplusmarketing’ | 2 oktober 10:00 uur

Op dit moment is de helft van alle volwassen Nederlanders de 50 gepasseerd. Een kleurrijke doelgroep die midden in de maatschappij staat. Die een digitale revolutie heeft overgeslagen, nu actief is op de iPad en via Facebook en WhatsApp met kinderen en kleinkinderen communiceert.

Een nieuwe generatie ouderen, die anders ‘oud’ wordt. Dit vraag om andere manieren om producten en diensten te ontwikkelen voor, maar ook af te stemmen op vijftigplussers. Hoe?

Tijdens de online masterclass laat collega Floris Venneman je kennismaken met deze kansrijke doelgroep.
Na de masterclass heb jij het antwoord op deze vragen:

  • Wie zijn ze?
  • Waar hebben ze behoefte aan, en waaraan niet?
  • Hoe zijn ze te segmenteren?
  • Via welke kanalen zijn ze te bereiken?

Floris vertelt je graag de do’s and don’ts om deze doelgroep ook voor jouw product of dienst te verleiden. Met waardevolle inzichten uit ons Nationale 50Plus Panel op het gebied van: retail, zorg, wonen, financiën en vrije tijd.

Inmiddels is deze masterclass geweest, wil je die terugkijken?

Laat het ons weten via info@bureauvijftig.nl, dan sturen we je een link naar de masterclass toe.

DEEL.

Share on email
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on facebook

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top