Ouderen bereiken via social media?

blogheader

De ‘ouderen’ zijn online. En ze zijn actiever dan ooit. Het onderzoek “De nieuwe ouderen over de vloer” i.s.m. ActiZ en PGGM wees uit dat maar liefst 83% dagelijks online actief is en dat ruim 30% – ruim 2 miljoen 50-plussers – actief is op Facebook. Maar heeft uw organisatie zich wel voldoende toegespitst op deze online klant en hoe zet uw organisatie social media in om deze doelgroep te bereiken?

In de social media workshop van Bureauvijftig geeft Bas de Kok (voorheen product manager online bij Ster) een interactieve presentatie waarin hij tips en praktijkvoorbeelden geeft over hoe je social media moet en kunt inzetten voor je bedrijf. Ook kijken we hoe social media kan bijdragen in de communicatie naar ouderen.

Deelname aan de social media workshop bedraagt € 250,- p.p incl. presentatie (2h), handouts en lunch. De workshops worden op 19, 20, 21 en 26 augustus gehouden in de Melkwinkel te Utrecht. In totaal biedt de workshop ruimte voor maximaal 12 personen. Heeft u interesse? Inschrijven kan gemakkelijk via ons inschrijfformulier.

DEEL.

Share on email
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on facebook

vijftigplussers jouw kant op bewegen?

Waarom Bureauvijftig?

Leer je doelgroep kennen als geen ander

Ruim 15 jaar marktleider in de 50-plusmarkt

Full service: insights, strategie en campagnes

Wij kijken anders naar ouder worden

Toegang tot het Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig

Scroll naar top Scroll naar top