De consumentenmarkt verandert. De voortschrijdende vergrijzing maakt dat we met een andere blik naar deze markt en de oudere doelgroep moeten kijken om slagkracht en positie te behouden. Het is daarom van groot belang om te weten waar de 50plus consument op zit te wachten om proactief op hun wensen in te kunnen spelen.
Uw eigen onderzoekspanel?
Om als organisatie optimaal te presteren, ook in de toekomst, is het van belang inzicht te houden in het gedrag en de drijfveren van uw doelgroepen. Bureauvijftig biedt organisaties daarom de mogelijkheid een eigen onderzoekspanel te starten. Het Nationale 50Plus Panel bestaat uit een grote, representatieve groep 50-plussers waar je alle vragen kunt stellen die je nodig hebt om een gedegen strategie en contentcampagne te lanceren.
Meer weten over onze onderzoekspanels?
Lees hier meer over ons Nationale 50Plus Panel en het Vriendenpanel van Bureauvijftig.
Neem contact met ons op om te informeren naar de mogelijkheden rondom het starten van een eigen onderzoekspanel.